Cursus: Puur Gezond & Slank in 8 stappen

Weg met strenge diëten en afslankhypes. Terug naar puur gezond eten! Want dat heeft zich bewezen als de beste oplossing voor overgewicht en andere gezondheidsproblemen. Wil je meer leren en weten over Gezond en vooral lekker eten en daarbij ook nog afvallen? Vind je het leuk om dit samen met anderen te doen? Dan is de 8-Stappen cursus PuurGezond wellicht iets voor jou!

In 8 weken gaan we samen aan de slag met leefstijl
Het accent van deze bijeenkomsten ligt op het aanleren van een Puur Gezonde leefstijl en niet perse op afvallen (hoewel dat een prettige bijkomstigheid is). De cursus helpt je soepel om te schakelen naar een gezond(er) eetpatroon waarbij je stap voor stap je eetgewoonten verandert (en meer beweegt en ontspant). Een gezond eet- en leefpatroon zorgt vaak ook voor meer energie, een betere stoelgang, minder overgangsklachten etc.

Met de PuurGezond methode eet je zonder pakjes en zakjes en zonder light producten, maar met lekker, puur en écht eten. En dit terwijl het je nauwelijks meer tijd kost en het hele gezin mee kan eten. Je krijgt opdrachten voor thuis waardoor je je eetpatroon langzaam verandert en je krijgt tips die je helpen de veranderingen om te zetten naar een gewoonte. Het boek Puur Gezond & Slank in 8 stappen van diëtiste Karine Hoenderdos gebruiken we als leidraad en inspiratiebron.

Jouw investering in een Puur Gezonde Leefstijl is € 195,00 voor 3 maanden (om de week een bijeenkomst)  Dit is inclusief:

  • 8 bijeenkomsten van ca 1,5 uur in een kleine groep (max 6-personen)
  • Het boek Puur Gezond & Slank incl.. menutips en recepten t.w.v €21,00
  • Elke bijneenkomst een nieuwe stappenkaart met opdracht
  • PuurGezond proeven, koffie en thee
  • Mogelijkheid tot wegen en meten (hoeft dus niet!)

De thema’s die aan bod komen zijn:
Tussendoortjes: heb ik ze nodig en welke kan ik het beste kiezen?
Ontbijten: begin de dag goed!
Stress, ontspanning en voldoende bewegen
Gezonde avondmaaltijd, ook als je weinig tijd hebt!
Lekker lunchen voor thuis, op het werk en onderweg
Hoe bereik ik een blijvend resultaat
Feestjes, verjaardagen, feestdagen, etentjes en andere verleidingen
Hoe kies ik gezond in de supermarkt?

Startdatum: Begin februari bij minimaal 4 aanmeldingen op maandag, woensdag of vrijdagochtend van 10.00-11.30 (andere data/tijden in overleg)




: